Alimi Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg har testet med hver dag i 2 uker og har fått en veldig svak strek hver dag. 2 etter hverandre i forrige uke var var streken litt sterkere, men ikke like sterk som den andre streken.Har jeg ikke hatt el denne måneden da? Det står i bruksanvisningen at streken må være like sterk eller sterkere når man har el. Jeg skjønner ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå