Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Det er noe av det mest befriende og forløsende som finnes. I tillegg sies det at en god latter forlenger livet...........så jenter......tusen takk for at dere gir meg masse latter og befrielse og forløsning - det er bare herlig og jeg kjenner det bobler i meg:-) Sambo kjenner igjen gamle takter....fra kvelder hvor jeg kunne sitte og hyle av latter.....uten at han skjønte en dritt av hva jeg lo av;-D Men som han sier, å se et menneske sitte og hyle av latter gjør en i godt humør!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Same, same her. (britisk altså) ikke som i SAME; SAME (norsk) Jeg har ledd godt i kveld og jeg digger det:-D Så går jeg vel utifra at det ikke var siste gang heller:o)) Dessuten blir vi steingamle, så mye som vi ler.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Rett og slett:-) Hei og hå!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Sant, sant! En god latter forlenger livet, så sant man ikke setter noe i halsen...
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 å jeg sitter på utsiden å ler av alle sammen,hehe for jeg er for ny til å vite alle interne spøker,og for gammel til å henge med i den farta dere skriver...;o) Men jeg tror livet mitt er forlenga ganske mye ja. =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Her er det bare å hive seg i det! Gamle tråder dukker opp og vi er igang med mimring, noe som visstnok er svært vanlig for folk på vår alder;-) Så ikke vær redd for å kaste deg ut idet... og når mange skriver samtidig, trenger man ikke engang skrive fort!! Men kjekt at livet er forlenga da;-))
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 neida,gyngestol og mimring hører jo til vår aldersgruppe =) Jeg leser og ler jeg.Dere skulle vært på boks.Så kunne jeg tatt dere frem når det røyner på og lattern er festa med lim her ;o)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Ja da kunne du jo korka boksen når det ble for mye også da.... fniiiis!
Ronja65 Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Jeg synes også at det er kjempekoselig og le lit sammen med dere på treffer også jeg da:-).... Er det stemmning for å møtes den 6 juni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå