Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Skal til legen på onsdag.. Lurer på om det er vanlig med innvendig ul eller å lytte etter fosterlyd på første kontroll??? Noen som vet? Eller må man be spesielt om det? Vil så gjerne få skikkelig bekreftelse på at det er noe der inne! Er forresten 5+6 i dag.
flypapir Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Sorry, litt kort der; Dersom du ønsker innvendig ul må legen henvise deg til gyn. For å gjøre dette må man ha en spesiell grunn (veldig bekymret, blødning ol). Han kommer heller ikke til å lytte etter hjerteslag da det er alt for tidlig til at man kan høre det. Mulig jeg tar feil nå, men mener at man hører hjerteslagene rundt uke 12...
lubbeline Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Men om du går privat, kan du få en tidlig ultralyd, men da må du betale for det selv..:-)
flypapir Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Hvis HI da ikke er kjempeheldig og ha en lege med ul apparat! Kan jo være..
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 noen leger har egen ultralyd, men det er som regel utvendig! legen min har det og jeg får se hver gang jeg er der, første gang var jeg 7+4 når han tok ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå