OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Heia! Noen dagmammer inne her? eller noen som har barna sine hos en dagmamma?
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Venninen min skal være dagmamma for en liten hjerteknuser på et år.. det er kun snakk om en måned lurer på hva hun skal ta betalt? hvor masse penger betaler dere for en dagmamma? Det er snakk om 4-5 dager i uken kun en mnd! hun står for henting og levering samt aktivisering oxo! spørsmål? Hvor mye ville du ha tatt? Fastlønn eller timelønn? Hva ville du ha gjort med ham/henne?aktiviteter? Svart eller hvitt? We need ur help plis ! Jeg har ikke peiling og kan ikke hjelpe min fortvilet vennine!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Dagmamma priser er alt fra 200 til 250 kr dagen. Jeg betaler 5000 i mnden for full plass (dvs hver dag, minus noen dager innimellom som blir trukket fra) Hun er hvit dagmamma. Hun aktiviserer, synger med de, lærer de nye ting, leser, er mye ute, går turer etc.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 Tusen takk trassetrollet! Setter pris på svaret ditt, noen andre som har forslag?
Amy=) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 jeg hadde et barn i en mnd,pga påvente til barnehageplass. Fikk 5000 for en mnd.Da dekket jeg alt.Svart. dags lønn på ca 250kr Gikk på tur i skogen, lekeplasser playdates med andre hjemmeværende.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 Takk for svar! Men spiller egentlig alder et stort rolle? Erfaringer veit jeg joh at man må ha for å passe på små barn, men så lenge du kan passe og du er fullt utviklet i hjernen bør ikke alder da spille et stort rolle her da Sier ikke at en 13 åring skal nå passe på et 3 mnd baby, men hva med 18 19 åringer? ville du isåfall latt noen passe ungen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå