Gå til innhold

mamma'n til mari:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

persongalleriet ditt: d var bare dem dere ber i middagen? ikke kafegjestene og..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle gjestene til middag vi :)

Skrevet

okey :) vet du hva som blir gjort? om en skriver sånn persongalleri om dem som kommer til kaffen også...? Blir jo mest venner som kommer til kaffen,siden vi skal ha di nærmeste til middag..

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på, men sjekket nå i festprogrammet til de vi var i bryllup til sist. De hadde faktisk bare 6 ekstra kaffegjester, og det sto ikke noe om dem i persongalleriet.

Skrevet

ok,trur jeg holder meg til bare dem som kommer til middag jeg... mange av vennene våre kjenner hverandre... Mange av samboerens familie kommer fra andre steder da, kjenner ikke så godt venner å bekjente,men d blir dem nok kanskje :)

Skrevet

Blir sikkert kjempebra :-)

 

Når er datoen deres igjen?

Skrevet

25,juli 2009. Lenge til ennå,men godt å ha noe i orden :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...