Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 persongalleriet ditt: d var bare dem dere ber i middagen? ikke kafegjestene og..?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 okey vet du hva som blir gjort? om en skriver sånn persongalleri om dem som kommer til kaffen også...? Blir jo mest venner som kommer til kaffen,siden vi skal ha di nærmeste til middag..
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Det er jeg ikke sikker på, men sjekket nå i festprogrammet til de vi var i bryllup til sist. De hadde faktisk bare 6 ekstra kaffegjester, og det sto ikke noe om dem i persongalleriet.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 ok,trur jeg holder meg til bare dem som kommer til middag jeg... mange av vennene våre kjenner hverandre... Mange av samboerens familie kommer fra andre steder da, kjenner ikke så godt venner å bekjente,men d blir dem nok kanskje
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Blir sikkert kjempebra :-) Når er datoen deres igjen?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 25,juli 2009. Lenge til ennå,men godt å ha noe i orden :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå