♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Vel... som dere skjønner så er det ikke Snuldermannen dette innlegget om handler.... Min lille søte prinsesse er ved ett trylleslag forandret fra å være lille søte Gizmo.... til å bli tilnærmet Stripa... (inspirert av filmen Gremlins) For uten å spytte, bite og slå... så har hun fått en forkjærlighet for å tømme utover.... Bare i dag....!.... så har hun tømt disse ingredienser utover gulv, kjøkkenbenk, møblement: 1 stk boks Q-tips, en STOR boks Pokemon-kort, ett puslespill med 500 biter, 1 stk saftflaske utover benk-ned i underforliggende skuffer fylt med kjøkkenhåndklær..., 1 kopp melk utover stuebord, pyntsteiner fra lysestake ble spadd opp i en gammel potetgullpose og deretter tømt i kattesanden (den var ikke nyskiftet i dag...) deretter spadde hun pyntesteinene ut fra kattesanden med en ostehøvel... og kastet dem utover flisene i gangen. Kvelden ble pent avsluttet med 1 hel flaske sjampo og en hel flaske balsam i badevannet..... Gårsdagens pose med potetstappe tømt i bestikkskuffen ligger der fortsatt og håner meg.... Av en enkel grunn... potetstappe-pulver ringler ikke like artig i støvsugeren som en 2 kgs pose med ris.... Jeg frykter morgendagen......
Reveenka Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Oooohhhhhahahahahhhæhæhæhæærrrrrhærrrhærrrr! Hosthosthahhahhhhhh! Du har litt å drive med du da? Godt å kunne dra på jobb av og til, tenker jeg! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hahahahahahaha, jeg ler og ler og ler...........ennå..........for dette fortalte du meg tidligere i dag og jeg fortalte det videre til sambo som også fant det svært artig........helt til jeg fortalte ham at det like så godt kunne vært lille Rosa, minus kattesanden for vi har ikke katt..............ellers så tror jeg de to kunne blitt en svært kreativ duo;-DDD Men fy flate altså......... også lo jeg litt av innledningen din................fniiiis:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Ikke mer??????? Ha ha ha ha ha ler så jeg gjør i buksene her jeg sitter.. Du er ikke arbeidsledig forstår jeg. Vet ikke om du husker Gremlins filmen, men en setning har festet seg hos meg, og det er vel stripa som kaller lille Gismo for, BÆSJEGISMO. Du får ikke den servert eller?? Men hva skal dere med hushjelp, du får jo så god trening på husarbeid med en sånn liten tøm & røm i huset:o)))
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 ...en femliter vann utover ett bord føles også mye mer enn 5 liter...når man skal tørke opp.... ...en pakk Corn Flakes toppet med en liter melk er heller ikke veldig delikat utover gulvet.... ...en saltbøsse inneholder veldig mange saltkorn.... ....visste dere at det var 43 halvspiste seigmenn i en pose????... Mulig det er flere hvis den åpnes pent og pyntelig og tømmes i en bolle.... Ikke hentes frem fra bak sofaen... Sukk....
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 Hehe... Bæsjegismo ... Det var det jeg skulle "kastet" tilbake da hun sto i terrassedøra og skrek DUMMING til meg ørtenfjørten ganger....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 43 halvspiste seigmenn du! Nei det ante jeg virkelig ikke!!! 1 liter er aldri bare 1 liter når den tømmes utover bord eller gulv......av en eller annen grunn!!!
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 Jupp... i den derre ekstra-stor-juleseigmenn-posen.... de har dermed ligget der en stund stakkars....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Kanskje de rett og slett var litt sultne og hadde begynt å spise på hverandre.......sånt har skjedd før!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Hahahahahahahahahahahah hahahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahaaha osv! Nå hørtes forresten Theodor plutselig rolig ut! Takk, det var deilig!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 heheheeh huff da ;o) Jeg kan virkelig føle hvordan du har det.I ene øyeblikket sint som en okse,mens du senere ler av det hele...kniiiis =) Jentene her var "kokker".Di endevendte kjøleskapet på et sekund.Alt i en fin dam på gulvet.Jeg reiv meg i håret av frustasjon.Vi stengte dører,låste på natta,satte alt høyt,ingenting hjalp.Vi fant di i matlaginga uansett...Å bedre ble det ikke da aske og ovn falt inn som en god nr to i leken.Nå når minnene om den tia kom frem,så er jeg lykkelig over at lillebror ikke ser ut til å ha arva akkurat den kokkegleden =)) eneste trøst er at en dag,så er det over...Men har hun ikke funnet melet da??? Det kan jo brukes til sne jo ;o) kniiiis C";)
Ronja65 Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 He he he... Utrolig hva hun klarer...:-):-)... Ja ja...Thyra "bæsjet" på trappa ute i dag... Up en go... vettu..:-):-)
Velve Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 (jeg ler så jeg rister!) Min lille pode har laget gulvmalerier på parketten....det lar seg ikke vaske vekk....Et minne for livet, kan du si.... og ingen vet hva det forestiller!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Oj oj oj oj, det må jeg si, det høres ut som du har ett lite turbotroll i hjemmet ditt ... Men du, unskyld meg, men nå lo jeg litt også for sånt er morsomt og lese om, ikke oppleve selv ;0)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Hahaha og ikke lo jeg mindre da jeg las resten av tråden :0))
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Rett og slett sjarmerende ;-))) Håper håper håper ikke prinsessa her i huset blir sånn :-O
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 PS: Hvis det er sånn at ALLE blir sånn før eller siden, så kjære dere, la meg pliiiiis leve i troen på at min ikke blir sånn ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Din JoJo ville Aaaaaldri finne på slikt må skjønne;-D
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Klarer ikke heeelt å se det for meg liksom ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå