Kaisa_9513 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Litt forhistorie.. Har mistet 8 ganger før. Har født to barn imellom disse gangene.. Er gravid nå med nr 3 og føler at jeg er mere bekymret nå for å miste enn noen av de andre gangene. Har ingen plager som skulle gjøre det at jeg burde være bekymret , men føler likevel at noe er galt... Hysterisk kanskje, eller en haug med hormoner som styrer.. Hvordan har dere det som har født flere ganger?
flypapir Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei... Jeg har ikke født flere ganger, men deler alikevel din bekymring. Fikk ei frisk tulla for to år siden og har siden vi startet prøvingen på nr 2 i august mistet to ganger (8. og 9. uke). Nå er jeg gravid på ny og er også veldig bekymret og muligens litt hysterisk. Var hos legen pga blødning allerede på torsdag enda jeg bare var 3+6 på vei. Hun tok meg veldig alvorlig og sykemeldte meg ut neste uke. Hun mener også at jeg skal sykemeldes lenger dersom spira klamrer seg fast (den er der heldigvis fremdeles). I tillegg skal jeg følges opp med ukentlige hcg prøver for å sjekke at det er normal stigning. Kommer også til å bli henvist til tidlig ultralyd... Det er en veldig spennende situasjon, og man må nesten bare tillate seg å være redd. Jeg gjør det jeg kan for spira i magen skal holde seg fast (tar babyklister, følger matportalen sine råd, løfter ikke tungt osv) også håper jeg på det beste... Lykke til hvertfall, håper du klarer å nyte svangerskapet litt..
Mummimamma;-) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er gravid med nr tre, og føler meg tryggere i forhold til at det er bra med barnet enn de to første gangene. Vet ikke hvorfor, bare en følelse. Er også i veldig fin form (10+1). Men kan våkne med panikk om natten ved tanken på kroppen som forandrer seg, fødselen, ansvaret, karrieren, tid og økonomi med tre barn i huset... Det er ikke rart at du med din historie bekymrer deg, kanskje det ville hjelpe å be om henvisning til tidlig ul for å få stadfestet at det går bra? Lykke til med svangerskapet, krysser fingrene for at det går bra denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå