To barns mor og 75-modell. Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Frustrert og dårlig samvittighet NYTT 21:56 18.05.2008 Hei! Noen med erfaring her? Litt frustrert om dagen. Jeg vil selvfølgelig det beste for mine barn. Har et behov for å lufte meg litt, være sammen med venniner. Men... Jeg har en datter på fire månder. Storfornøyd så lenge mamma er tilstede med puppen. Pappa har prøvd å legge noen ganger, men det ender med hyling og oppkast. Hun vil ikke ha flaske med melk heller. Har tatt flaske et par ganger da hun var to tre måneder. Men ikke nå. Drikke litt vann fra flaske da. Hun vill ha pupp to ganger i løpet av natten. Jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg prøver å gi flaske. Hun sovner ofte av puppen når hun skal legge seg. Hva syns dere jeg skal gjøre? Kapitulere og godta at det er sånn det er eller være hard og prøve videre? Tror faktisk jeg blir smågal av å ikke kunne få litt tid for meg selv, mulig jeg er egoistisk. Første mann ammet jeg til han var 1,5 år. Mulig jeg er litt tom på motivasjon. Noen som har noen motiverende ord? Jeg syntes det er superkoselig å amme, men det tærer i lengden. To barns mor og 75-modell. [svar på dette innlegget] Tilbake til
rigmora :-Oline-: Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Eg ville fortsett å prøvd me flaske. selfølgelig e d viktig å komme seg ut å vere sosial. sjøl so gjer eg flakse, har gjort d sida ho va 2 veke. men eg forstår problemet ditt, skulle eg ha vert heime HEEEILE tida, eller måtte hatt lisja me meg uansett kor eg skulle hadde eg blir frustrert og. Fortsett me flaska og ver tålmodig:) lykke til!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Du er ikke egoistisk, og jeg er sikker på du får det til om du er litt tålmodig. Fortsett med å prøve med flasken, slik du kan få litt tid for deg selv. Det er jo viktig å ta vare på seg selv slik man har overskudd til å være en god mamma.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Kom på en ting til, har ikke selv erfaring med flasken. men kanskje det hjelper å gi flaske på dagtid når babyen ikke er veldig trøtt. Lure flasken inn mens du ammer??
rigmora :-Oline-: Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 ja, angåande flaske for dei som e vant til pupp, har hørt at d e lurt om noken andre en mammaen gir flaska, for viss mammaen gjør d lukta baby mamma sin gode melkelukt:)
To barns mor og 75-modell. Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Hei igjen! Takk for svar. Prøvde på nytt til morgen i dag. Da ga jeg litt mme ved siden av grøten, mens hun satt i stolen. hun drakk hele 20 ml. Ikke verst. Har prøvd at pappan har gitt og bestemor. Fungerte ikke så veldig. Jeg får fortsette. Litt hver dag.
silje-Thea 010108;) Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 men det om kvelden..hva hvis pappa legger seg ned "naken" ved siden av barnet i sengen og gir flaske som om det skulle vært pupp så det blir kos liksom...jenta mi er flaske barn å når vi legger henne så ligger hu i senga si å får flaske..så når hu er mett og trøtt så sovner hu med flaska i munnen lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå