Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg tilbake i jobb!!! Endelig!! Hadde det ikke vært for den helsikes operasjonen, 6 uker med gips og 4 med trening så hadde jeg vært tilbake for en stund siden!!

 

Må si det blir veldig rart å levere mini hos dagmamma og etterhvert barnehage, men kjenner jeg har behov for å komme meg litt ut nå! Få litt annen sosial omgang, få litt faglig påfyll og ikke minst treffe igjen arbeidsgjengen!!! (Vet med meg selv at jeg kommer til å savne mini veeeldig.. :()

 

Ha en fortreffelig uke alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...