Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 I morgen er jeg tilbake i jobb!!! Endelig!! Hadde det ikke vært for den helsikes operasjonen, 6 uker med gips og 4 med trening så hadde jeg vært tilbake for en stund siden!! Må si det blir veldig rart å levere mini hos dagmamma og etterhvert barnehage, men kjenner jeg har behov for å komme meg litt ut nå! Få litt annen sosial omgang, få litt faglig påfyll og ikke minst treffe igjen arbeidsgjengen!!! (Vet med meg selv at jeg kommer til å savne mini veeeldig.. ) Ha en fortreffelig uke alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå