AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har hatt halsbrann siden igår, er litt usikker på om det er pga noe jeg har spist? Men om det ikke er borte imorgen skal jeg annskaffe meg noe som forhåpentlivis hjelper. Hva har hjulpet dere? Jeg tåler ikke mandler..
sanka Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 e tar gaviskon.. melk hjelper men bare for en liten stund.. ellers er lovehearts en super ting å ha.. e har måtta sutta på de nesten hele svangerskapet.. spes. på natta..
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 takk for svar! Da blir d innkjøp av gaviskon og loveharts imorgen.
jakriso Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 om ikke det hjelper så kan du kjøpe link tabletter, men for min del er det gaviscon som hjelper..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Begynte med gaviscon, det hjalp en liten periode, så måtte jeg gå over til Link, det hjelper enda... Har prøvd akkupunktur og, det hjalp for meg i fire dager, for andre så fjerner det halsbrannen helt. Verdt et forsøk i allefall!
Ladybug~N&E Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 titralac var det eneste som hjalp meg. fåes på apoteket. tyggetabletter som smaker godt;)
Maaaamy. Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bruker Novaluzid. Har hjulpet meg helt ok....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå