JuniMamma_jente08 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 sånn helt plutselig i stad blei magen min MJUK! kan klemme godt ned på den, særlig på midten og undersida.. babyen rører utrolig mye på seg nå, så jeg veit nå alt er bra med henne, og det er hardt akkurat der ho presser ut en kroppsdel, men resten kjennes rett og slett deigaktig ut! noen som veit hvorfor det blir sånn??? og om det er normalt og ikke farlig??
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hvor langt er du påvei? Jeg har det også sånn (29 +1), noen dager mer enn andre. Tenker at det er bra at den er litt mjuk fortsatt, så kanskje det er mindre fare for strekkmerker..? Dette er min første så aner ikke om det er normalt?
JuniMamma_jente08 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 35+4 uker i dag.. før har magen vært helt fast liksom, men plutselig føltes den så annerledes i stad, og nå har den vært som en stor bolledeig i noen timer :-p er min første også, så jeg aner nå ingenting jeg.. hehe
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hmm, du er jo mye lengre påvei enn meg da...tror også jeg hadde blitt litt bekymra.. får håpe noen andre kan svare deg. lykke til.
JuniMamma_jente08 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 håper jeg også takk skal du ha uansett
SuperMoM <3 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Hehe.. Har det også sånn og er 34+6:) Kjente igjen nicket og debatten fra nettby forresten:p
JuniMamma_jente08 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 hehehe... må ha svar når jeg lurer på noe jeg sjøh
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 er i uke 33 og har hatt det slik et par ganger, er nok ikke noe farlig er bare sånn en liten stund, mulig at baby flytter seg helt inn mot ryggen og livmoren slapper av? vertfall min teori..hvis magen blir "normal" igjenn så er det nok ingen grunn til bekjymring:)
VilVilVilVil Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Hei, Jeg er i uke 40 nå og har det sånn stadig vekk. Har prata med jm om det, og hu mener at babyen ligger ganske langt inni magen på en måte... Hu klager på at det vanskelig å måle sf fordi magen er så myk at det er vanskelig å finne livmorkanten. Men babyen sparker, hjertet slår normalt, og jeg har vært på flere ul som viser at alt bare er bra. Så det er nok ingen fare:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå