Gå til innhold

"Min nydelige Milla" (nicket)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var kjolen du kjøpte dyr? Jeg har tittet på en brudekjole og lurte på hvor dyrt det er å få sydd en kjole derfra..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin kjole, regner med at du skal være forlover for C?

Lykke til:)

Skrevet

Hei hei...

Kjolen kom på 990kr, å få på døra.. Sikker på at den hadde kommet på over 2000 her hjemme, er det flottet stoffet..

 

Å bestille brudekjole derfra, sparer man tusenvis av kroner på. Frakten er det som koster mest, men det koster jo det samme å sende uansett kjole, så ville helt klart kjøpt brudekjole derfra. Send inn mål, sitter perfekt.

Men ville vel prøvd litt brudekjoler her først, slik at du vet hvordan du vil ha, også bestilt.. Kan ikke gå galt tror jeg :)

 

Lisa: Ja, jeg skal være forlover for C.. Blir koselig :)

Skrevet

Hei!

Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjolen din var helt nydelig og absolutt vært de kronene du betalte

 

Tusen takk for tipset, jeg skal følge rådet ditt :)

 

Skrevet

ja, jeg er superfornøyd, så du burde helt klart gjøre det... Ta nøyaktige mål bare ;) Alt står inne på jkdress, hvor du skal ta mål osv..

Skrevet

verdt skulle det stå.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...