Gøril (210406) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei, var kjolen du kjøpte dyr? Jeg har tittet på en brudekjole og lurte på hvor dyrt det er å få sydd en kjole derfra..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Kjempe fin kjole, regner med at du skal være forlover for C? Lykke til:)
**Min nydelige Milla** Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hei hei... Kjolen kom på 990kr, å få på døra.. Sikker på at den hadde kommet på over 2000 her hjemme, er det flottet stoffet.. Å bestille brudekjole derfra, sparer man tusenvis av kroner på. Frakten er det som koster mest, men det koster jo det samme å sende uansett kjole, så ville helt klart kjøpt brudekjole derfra. Send inn mål, sitter perfekt. Men ville vel prøvd litt brudekjoler her først, slik at du vet hvordan du vil ha, også bestilt.. Kan ikke gå galt tror jeg Lisa: Ja, jeg skal være forlover for C.. Blir koselig
Gøril (210406) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjolen din var helt nydelig og absolutt vært de kronene du betalte Tusen takk for tipset, jeg skal følge rådet ditt
**Min nydelige Milla** Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 ja, jeg er superfornøyd, så du burde helt klart gjøre det... Ta nøyaktige mål bare Alt står inne på jkdress, hvor du skal ta mål osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå