Gå til innhold

HJELP! Hvordan komme inn i rutiner igjen??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min kjære sønn har, siden han var 4 mnd gammel, sovet fra kl 19-07. Nå er han helt ute av det! Våken lenge på kveldene (våken nå), vil ikke sove, gråter og gråter fordi han er trøtt, men får IKKE sovnet altså.... Det begynner igrunn og bli en smule slitsomt, kvelden vår er borte.

Tar vi han opp, så er han strålefornøyd, så det er ikke noe som "plager" han sånn sett...

Akkurat nå er han forkjøla, så jeg vil ikke la han gråte, men kan jeg gjøre det når han er frisk? (Ble syk på fredag, men har vært grinete på kvelden i 2 uker nå)

Han er 8.5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

anyone??? Begynner og bli frustrert, han bare gråter og gråter i senga si, stakkar :(

Skrevet

Har ingen erfaring med akkurat dette, dessverre. Men sover han nok om dagene? Om han får for lite/mye søvn på dagen, vil det kanskje påvirke nattesøvnen. Ingen tenner/jeksler på gang?

Har ingen råd til deg, dessverre, men håper du får svar fra noen andre:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Synes han er sånn uavhening av hvor mye han sover på dagen, jeg. Selvsagt, når han har sovet på ettermiddagen så er det jo forståelig nok, men han bruker og våkne etter siste dupp sånn i 16tiden...

Lurer på jeksler jeg og, for nå sikler han så mye igjen. Men ikke vært plaget av det med de 4 første tennene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...