♥ Celines mamma ♥ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har de siste dagene måtte øke måltidene her hjemme, så nå ser dagen vår sånn ut: ca 05: mm 08:30-09:00: 1 porsjon grøt og frukt 12:00: 1 1/2 skive 14:30: 1 middagsglass 18:00: 1 1/2 posrsjon grøt + mm Hvor mye spiser deres?
ifie Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 05-06 tia: mm ca 09.30: grøt 12.30-13.00 tia: brød/frukt (han vil som oftest ikke ha mer enn et par biter...) ca 15.00: mm ca 16.00: middag (middagsglass eller vår mat) ca 18.30: grøt 19-19.30: mm Liker ikke at han ikke vil spise midt på dagen, men han er blid og fornøyd!
Moi 32 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 6: 220ml mme 8: grøt av 2dl vann m/fruktpure +vann 10.30-11: 2 brødskiver +vann ca 13.30: 2 brødskiver +vann 16-16.30: 2dl middag +vann 18: grøt av 1-1,5dl vann m/fruktpure +vann 18.45: 180ml mme han er lang og tung
Snøfnugg75 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Pupp her og der og minst 4 g år døgn. Vatn til alle måltid. Frukost: graut + brødskive Mellommåltid: banan el annan frukt Lunsj: brødskive Middag Mellommåltid ofte middag saman med oss andre, smake litt på vår mat kvelds: graut + brødskive - eller berre ein av delene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå