Sikkertforgammel Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Er litt bekymret... Vet at babyen kan forandre bevegelsesmønster den siste tiden pga dårligere plass, men trodde man skulle kjenne bevegelser like ofte som før, men ikke nødvendigvis like mange? Jenta i magen har ikke sine "faste perioder" med aktivitet lenger... Kjenner bevegelsene mye sjeldnere nå. Kanskje en noe mer aktiv periode på ettermiddagen, ellers en og annen bevegelse. For noen dager siden hadde hun hvertfall 4 aktive perioder hver dag. Har deres babye og brått forandret bevegelsesmønster rundt uke 36/37??
Trallala* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er bare i uke 33 men merker mye mindre liv nå enn for noen uker siden. Det er vel ikke unormalt at de blir roligere når de får mindre plass?
JuniMamma_jente08 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 hos meg forandra tuppa bevegelsesmønster for et par uker sida omtrent. men jeg kjenner mye mer liv da.. eller i alle fall på en annen måte, mulig jeg bare kjenner bevegelsene bedre fordi plassen har blitt mindre.. men har hørt det ikke skal være unormalt at de blir litt roligere jo nærmere termin man kommer.. De har jo ikke all verdens plass å tumle på lenger.. er i uke 35+4, forresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå