:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jeg har vurdert og utdanne meg til dette. allle revisorer jeg har snakket med sier at de trives og at de er fornøyd. de har ofte bra sommerferier, ok lønn (ca startlønn er 330 000) men man jobber ofte en del overtid ved årsoppgjøret.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Sambo er revisor og han stortrives i jobben sin. Meeeen han jobber mye da, går veldig utover familielivet. Tjener vel rundt 500 000 med all overtiden. Det med ok sommerferie som hun over skrev skjønner jeg ikke helt. De har jo likedan sommerferie som andre de vel? Sambo har i allefall 5 uker..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 kanskje forskjelig fra sted til sted da. men på revisornenes hjemmeside så stor det at de ofte hadde lange ferier fordi det var lite og gjøre på slutten av sommeren. og det har 3 av de revisorene jeg har snakket med også påpekt. men det kommer jo sikkert mye an på hvordan firma og hvordan oppgaver man har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå