Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vurdert og utdanne meg til dette.

 

allle revisorer jeg har snakket med sier at de trives og at de er fornøyd. de har ofte bra sommerferier, ok lønn (ca startlønn er 330 000) men man jobber ofte en del overtid ved årsoppgjøret.

Skrevet

Sambo er revisor og han stortrives i jobben sin. Meeeen han jobber mye da, går veldig utover familielivet. Tjener vel rundt 500 000 med all overtiden. Det med ok sommerferie som hun over skrev skjønner jeg ikke helt. De har jo likedan sommerferie som andre de vel? Sambo har i allefall 5 uker..

Skrevet

kanskje forskjelig fra sted til sted da. men på revisornenes hjemmeside så stor det at de ofte hadde lange ferier fordi det var lite og gjøre på slutten av sommeren. og det har 3 av de revisorene jeg har snakket med også påpekt. men det kommer jo sikkert mye an på hvordan firma og hvordan oppgaver man har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...