Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min rockering, som er bestil i usa, på fredag. og har fått det til utrolig bra, men jeg har jo så vondt...

har kun rocka kanskje 5 min tilsammen på disse dagene..

regner med at det går over:=)

Men...har dere minket noe i cm?

Hvor mye og hvor fort i såfall?og hvor ofte rocker dere?

Jeg måler 108 cm rundt livet.....så jeg har en laaaang vei å rocke c":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vonde går over etterhvert.

Jeg har ikke målt meg, men ser at magen har blitt flatere. (har jogget og gått i tilegg)

Begynte med fem minutter og økte til ti, nå rocker jeg tjue minutter hver kveld og av og til ti om morgenen hvis jeg rekker det. Ser på tv mens jeg rocker. Da synes jeg tiden går fortere (for det blir litt kjedelig i lengden...)

Synes jeg får best effekt når jeg rocker etter jeg har jogga, for da er jeg varm og tar meg mer ut.

Lykke til:)

Skrevet

Bare dytter denne litt jeg.. For jeg har også bestillt meg en sånn, så dette lurter jeg på også..

Skrevet

Hvilken str. har du?

Jeg kjøpte 4 ibs..når jeg pakken den opp synes jeg den var svær...så jeg tok av en ring...men da klarte jeg det ikke gitt:=)

Så jeg satte på den siste ringen, og rocker som en gud!!

Kjempe gøy, gleder meg til det ikke gjør så vondt lenger:=)

Skrevet

Jeg tror jeg bestilte 3 ibs.. husker ikke helt.. Gleder meg til den kommer, og håper den hjelper så bra som det høres ut.. for etter graviditeten har jeg fått en lite kledelig ring på midten.. og den vil jeg ha bort ja...

Skrevet

Jeg har gått ned fra 78 cm i midjen til 73 cm på ca 1 mnd. Da har jeg rocket ca 10 min per dag. Den første uken hadde jeg kjempevondt men etter det gikk det helt fint:) Je har også gått ned i mål hvis jeg måler ved navlen og noen cm under navlen men ikke like mye som i midjen. Jeg har ikke slanket meg på noen annen måte så jeg er veldig fornøyd:)

Skrevet

WOW!!!

Nå ble jeg gira, gjett om jeg skal trene!!!

Skrevet

Ja, er helt imponert. Tenkte ikke så mye på det men da jeg skulle få sydd en kjole og hun målte meg rundt midjen holdt jeg på få sjokk. Måtte hjem og se om jeg husket feil (hadde målt meg før jeg begynte å rocka) men jammen hadde jeg rett. 5 cm er mye det! Merker også at buksene er løsere og at det ikke "tyter" ut like mye på sidene som tidligere. Men vekten min er den samme alltså.

Skrevet

hvor får man bestilt denne ringen?

Skrevet

www.shop-hoop.com.

Betalte 315,- m/ porto. Fikk den etter 14 dager

Skrevet

Kjempe kult å se at andre har fått bra resultater :)

Har akkurat begynt selv så skal gi tilbake melding om en måneds tid :)

Skrevet

FEIL ADR. :

www.sports-hoop.com skal det være..

sorry....:=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...