♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hva mente du med å betegne meg som GANSKE klok??? Hæ...hæ...HÆ!!! Jeg har jo ett svar på alt!!! Noen ganger ganske fantasifulle.... men jeg har jo ett SVAR!!! hehhehehehehikkk Og ja da! Jeg er edru;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 hahahaha, du er jo ganske klok.............hahahaha............ og ruset på all gærenskapen til hun lille søte du vet;-DDD SOm stadig dekorerer og lager spennende retter til sin kjære mamma, som ikke har skjønt bæret av at dette faktisk er gøy!!! HAHAHAHAHA....................!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hun mente veldig ikke ganske:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Hehehe, nei jeg mente ganske faktisk!!! Og det betyr det samme som verdens klokeste her jeg kommer fra azza!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg mente selvfølgelig veldig, veldig, veldig klok!!! Du er jo mye klokere enn meg!
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2008 Hahaha! Ja den jentungen har nesten tatt knekken på meg med Tøm-og-røm oppførselen sin i det siste. Hun fullførte dagen med å tømme hårsjampo og balsam.... begge flaskene seff... i badevannet. Jeg snudde meg ikke unna ett sekund en gang.... HELT SANT!!!! Se Leah jott!!! ....etterfulgt av STORT smil....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Oi, det så jeg ikke før nå Reveenka!!! Er det trollet som har dukket opp av esken mon tro???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Hahahahaha, jeg gir meg ende over!!! Hun har vunnet prisen for mest kreative unge -helt klart!!!
♥Snulder Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. mai 2008 Hehehe Reven!! Ja nå har hun virkelig gjort seg fortjent til å overta den tittelen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Helt klart!! Og jeg oppfordrer deg Snulder, til å lage en tråd og fortelle om din særdeles kreative skapning av en prinsesse;-D For dette må du skrive ned og dra frem ved en senere anledning!!! Som konfen for eksempel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå