temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det kan hende, men jeg mente liksom sånn nå for tiden...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Tror hun jobber myyye for tiden! Men vi kan vel alltids høre med henne:-) ET øyeblikk!
Reveenka Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Og hvordan går det med mammaen hennes for tiden? Bra håper jeg?
Ronja65 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 piip.. Her er jeg:-). Koselig at jeg er savnet:-). Fikk en melding fra klatten hvor dere håller til. Det var kjempekoselig:-) Ikke så lett å finne dere, så det var godt jeg fant dere:-) På jobb akkurat nå, her er veldig stille og rolig akkurat nå i hvertfall. 17 mai var ingen populær dag og være her hos meg, så jeg og min kollega venter på "rusjet" i natt:-). Men ingen har meldt sin annkomst enda. Jeg jobber mye. 100% stilling i turnus er lit slitsomt. Dag/kveld/natt om hverandre tar på krefter. Skal bli deilig med 80% stilling fra første juni. Var i Sverige på hytta i pinsen, det var kjempekoselig. Møtte mine kjære foreldre der og takk som spør revenka, mamma er frisk og rask og føler seg i fin form. Hun jobber faktisk ganske mye på tross av at hun nå er pensjonist. Det er jo et godt tegn:-). I Sverige så taper de heldigvis ingen pensjon hvis de er friske nok til å jobbe lit. Det er jo fint. Skal prøve å bli flinkere å stikke innom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå