Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jeg er i ny uke på mandager, og står at jeg går i uke 11 nå. Er jeg da i uke 12 imorgen, eller er det byttet allerede idag? Og når jeg nå går i uke 11 er det 10+6 eller 11+6 nå da? forvirret og litt surrete her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har forresten termin 10 desember.

Skrevet

I morgen begynner du på uke 12! :) I dag er du 10+6. ;)

Skrevet

I morgen begynner du på uke 12, i dag 11+6

Skrevet

allright! takk! litt i tåka her:)

Skrevet

hm! forskjellige svar! så like forvirret!

Skrevet

Mitt svar er riktig! ;) Men jeg holdt på å gjøre samme feilen som hun andre. Gikk litt i surr med alle tallene! ;)

Skrevet

hehe..da går jeg utifra 11+0 imorgen, altså den tolvte uken jeg er inne i fra imorgen?

Skrevet

"På an igjen" har riktig svar .)

Skrevet

Jeg bekrefter at på an igjen har rett.;)

Du er 11 full gåtte uker i morgen, og så begynner du på den 12 uken.

Her inne står det uke 12 mens i boka (viss du har fått og det er samme jeg har) du får hos jordmor er du i uke 11 i morgen;)

Dumt når ikke det er likt. Lett for å gå i surr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...