mjau* Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 vet jeg er i ny uke på mandager, og står at jeg går i uke 11 nå. Er jeg da i uke 12 imorgen, eller er det byttet allerede idag? Og når jeg nå går i uke 11 er det 10+6 eller 11+6 nå da? forvirret og litt surrete her..
Januarbaby2014 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 I morgen begynner du på uke 12! I dag er du 10+6.
mjau* Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 hm! forskjellige svar! så like forvirret!
Januarbaby2014 Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Mitt svar er riktig! Men jeg holdt på å gjøre samme feilen som hun andre. Gikk litt i surr med alle tallene!
mjau* Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 hehe..da går jeg utifra 11+0 imorgen, altså den tolvte uken jeg er inne i fra imorgen?
Rina82 Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bekrefter at på an igjen har rett. Du er 11 full gåtte uker i morgen, og så begynner du på den 12 uken. Her inne står det uke 12 mens i boka (viss du har fått og det er samme jeg har) du får hos jordmor er du i uke 11 i morgen;) Dumt når ikke det er likt. Lett for å gå i surr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå