Mamman til Ovedie Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei hei.. Håper noen har tips mot såre lepper og såre brystvorter.. Har prøvd veldig mye .. Sliter virkelig.. Kan ikke spise noe uten at det brenner på leppene. Og brystvortene er så såre og ømme at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Klarer nærmest ikke kysse samboeren fordi jeg vet det gjør vondt.. Noen i samme situasjon som har funnet løsningen??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 di har ensalve på apoteket som man kan smøre på som imiterer huden vår. dn skal smøres på og litt kaldt vann skal skylles over for å hærde kremen.. husker ikke hva kremen heter men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå