Gå til innhold

Noen andre som har blitt utsatt for den 5 barnesykdommen i 3. trimester?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært på legevakta med lillegutt på 14mnd. Fått konstatert den 5 barnesykdommen. Jeg er gravid i uke 37, og liv redd for plutselig fosterdød. Legen på sykehuset ba meg kontakte fastlegen min i morgen for å ta prøver, for å finne ut om jeg er imun- Må sikkert vente på prøveresultatet i en uke! Uff! Noen andre som har opplevd det samme? Kan man kreve noen grundigere sjekk? Evt tidligere forløsning.. Blir lettere hysterisk her jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fulllllllllt opp med 5.barnesykdom i 2.trimester med størstemann. 6mnd på vei. Liggende i over ei uke med høy feber og utslett over absolutt hele kroppen. Tilogmed inni det hvite i øyet! Gikk veldig bra. Skjedde ingenting med godgutten min. Født frisk og fin to uker før termin. Tror det er skjelden det skjer noe galt når mor er syk under svagerskapet, men greitt og få oppfølging og sjekke at alt er ok. Tenkte det var greitt å fortelle at alt gikk greitt med gutten min som er ti år i sommer. Lykke til og håper inderlig at du er imun eller ikke får smitten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...