Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant den "perfekte" ring hos gullsmeden,ivertfall trodde jeg det,samboer var også enig...meeeeeeen,plutselig oppdaget jeg at ei som vi er på bhg sammen med hadde nesten samme ring :( vi skal ha ringer i hvitt gull,matt/blank,hun hadde samme modell,bare med hvitt/gult gull :(

Kjenner nesten jeg er litt lei meg,lurer på om vi skal se etter nye ringer?

Har ikke omgang med henne til vanlig,men slår av en prat når vi treffes (gamle naboer)

ARGH!

http://www.oleaas.no/produkt.asp?ProdID=992210213&MenyID=81&path=15,79,81#

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hvor problemet ligger?

Skrevet

Kjempefine ringer!

Hadde ikke brydd meg en plass om hverken naboen, omgangsvenner eller bestevennene hadde like ringer. Det viktigste er at man liker dem.

Skrevet

Ja, det må jo være helt jævlig å ha litt lik giftering som en annen mamma i barnehagen. OMG.

Skrevet

Design din egen ring så slipper du problemet.

Skrevet

skjønner ikke problemet...

Skrevet

Forstår heller ikke helt problemet. Men så har jeg helt vanlig sånn enkel giftering i gult gull, så skal love deg det er mange som har samme som meg;)

Skrevet

Angst? Jeg har nesten lik som en av mine beste venninner. Mister ikke nattesøvnen av det. Om jeg hadde pøkk lik som en annen mor i min sønns bhg hadde jeg tenkt "ah, mannen hennes har jammen god smak og brukte mye penger på den ringen, ja!".

er det krise, så designer du din egen. Men jeg ser ikke problemet.....Virkelig.

Skrevet

Hehe,tenker på det jeg også,maaaaange som har lik ring i gult eller hvitt gull,det bare ergrer meg at hun hadde valgt akkurat den ringen.Det er ikke noe "problem" men ser for meg at jeg kommer til å irritere meg over at vi har lik ring...synes den var litt spesiell...men men...

Vi er vel flere med god smak da :)

Dere som kommer med negative kommentarer,hva er vitsen? Ville bare ha tilbakemelding...

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet.

Skrevet

Det var veldig fine ringer, men ikke så spesielle at jeg ville brydd meg om det.

Vil i tillegg si at jeg så på tv for ikke veldig lenge siden at det ikke er så lurt med steiner i gifteringer fordi de blir brukt hele tiden og steinen gjør at de blir mindre holdbare. Det var litt forskjell på hvordan ringen var festet hvor holdbare de blir, men husker ikke hva som var lurest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...