Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Ser at det er en del nye her, og det er kjempekoselig. Håper dere kan få litt liv i siden igjen, vi fikk i sin tid kranglet oss til en egen side for oss over 30 som gjør dette for første gang, og det har vært utrolig greit å ha. Nå har de fleste begynt hverdagen med jobbing og barnepass (og den berømte tidsklemma...) igjen og det blir lite tid til å sitte her dessverre, men da er det jo fint om dere "nye" kan ta over litt og riste liv i debatten igjen. Det er jo derfor vi har den! Velkommen skal dere ihvertfall være :-)
tryde Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det kan vi jo sikkert prøve på! Jeg er ny her med baby på 3 uker. andre da?
mammaen til Luca Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei på dere, er første gang jeg er inne på denne siden. Har en sønn som er 4 måneder gammel, og koser meg glugg ihjel!
tina_mor Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hei hei på alle dere! Gratulerer med nye bebiser....Nyt tiden - går sååå utrolig fort Ja sett igang her inne - masse hyggelige damer med erfaringer he he Er jo masse spørsmål som dukker opp den første tiden. Hvor er dere fra dere "nye" med bebiser da? Har selv ei lita jente på 10 måneder - bor i Oppland, og har startet og jobbe med tidskonto. Så litt fri og litt jobb - utrolig godt og litt leit hehe . Snuppa er jo så liten atte - men venter på barnehageplass - jajaja - håpe vi er heldige i løpet av opptak nr 2 Ha en strålende dag alle sammen Noen som skal på Foreldre & Barn messen på Hellerud til helgen?? KLEM Tina_mor
tryde Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 jeg skal ikke på messen jeg skal hjelpe svigermor på altrnativmesse i Ski.
snartmamma75 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 hei!! jeg er også ny her inne. har en skjønn gutt på 8 måneder. vi koser oss godt sammen vi to. foreløpig har vi ikke fått barnehageplass så depper litt over det. hadde vært hærlig med litt mere voksenkontakt.Så hvis det er andre damer på 30 + med tid til overs hadde det vært kjempehyggelig å treffes en dag. ha en fortsatt fin dag alle sammen!!
tina_mor Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Jeg vil gjerne møtes:) Bor ikke i Oslo nå lenger , men jobber der he he:) Barnehageplass er jo et kapittel for seg selv....vi venter og venter vi også. tvi tvi sier nå jeg bare hehe
Bebbiss Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Den nye sjefen her hjemme blir 3 uker i morgen )
Bellen^2 Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Jeg kaster meg med på denne velkomsthilsenen:) Jeg har dessverre ikke tid til å være her inne så mye som da jeg var i permisjon, men er stadig innom og leser litt:) Hyggelig med nye medlemmer! Selv er jeg mamma til en stor liten gutt på snart 17 mnd, og selv om det ikke er lenge siden han var liten baby har tiden virkelig gått fort. Jeg får nesten ikke snudd meg før dagen, uken og månedene har gått. Så jenter, nyt tiden og kos dere med de små nurkene, de blir fort nok store:)
Høstlys Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har en liten sønn som fyller hele to uker i dag! :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er også ny her inne. Fikk ei jente 5 uker før termin 5 mai 08. Ble keisersnitt på meg da :-)
izabell Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Hei! Jeg savner også litt voksenkontakt, er uten å triller hver dag. Gutten min er 8,5 md gammel. Vil gjerne treffes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå