Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 - passer for en stor unge (bredskuldra, stort hode, lang i ryggen) - er bakovervendt - ikke er avhengig av isofix - med eller uten base - er greit å få montert sikkert ?? Venter i spenning...;-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jeg har besafe izi combi, er veldig fornøyd med det, ble selv anbefalt det her inne å kjøpte det sist uke.. vet ikke om det passer til stor unge men det tror jeg. er ikke så veldig lett å montere det men de monterete det for oss i butikken;)
Mamsen87 :) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Vi har besafe izi combi! Veldig fornøyd med det setet! Vet ikke hvor stort barn du tenker på. Men min på 14mndr får fint plass i det bakovervendt! Litt komplisert og feste det, men når du har festa det så sitter det skikkelig! Idag måtte vi bytte det så han sitter fremovervendt (blir bilsyk av og sitte bakovervendt), det funka også veldig bra! Trekket kan tas av og vaskes også
EnMamma Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vil foreslå at du titter på en av disse(alle går opp til 25 kg bakovervendt): Britax Two Way Elite Britax Multitech Britax Secura Britax Hi-Way http://sikringavbarnibil.blogspot.com
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Vi har acta graco cosmic xp, og er veldig fornøyde. God plass i setet, grei montering. Kan brukes begge veier.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Signerer denne. Veldig fornøyd med det setet. Det er som nevnt over vanskelig å montere (ikke umulig), så det enkleste er å få dem i butikken til å gjøre det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå