Gå til innhold

menn som ikke er klar for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe å satse på?? har møtt en type,vi har vært "sammen" i flere måneder.. han liker meg veldig godt,men det som holder han igjen er at jeg har barn.

Er det noe å satse videre på? hvor lang tid skal de ha på å venne seg til tanken?

Jeg er jo så forelska at tanken på å være uten han,er vond :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke enkelt det der nei, men...

Gi ham en måned til, men husk at om han ikke godtar at du har barn fra før, så er han ikke noe å samle på!! Da vil det gå ut over barna dine! Eller barnet... Snakk om barn, snakk om episoder som har skjedd, og alt slik finner du det fort ut, om han er "samlepå"

Lykke til

Skrevet

Jeg tolker deg dithen at han ikke er interessert i et ordentlig forhold fordi du har barn. Hvis det stemmer, så kan du lese den setningen om igjen et par ganger og se om det ikke går opp et lys for deg.

Hvis ikke; nei. Det er ikke noe å satse på. Definitivt ikke.

Skrevet

har du snakket med han om hva det er han ikke er klar for? Kanskje han misforstår litt hva du forventer av han i forhold til barna dine! På sikt vil han såklart få en rolle i forhold til dem, men når forholdet er forholdsvis ferskt trenger han jo ikke ta på seg noe ansvar i forhold til dine barn!

Skrevet

han sier han har lyst på dame,han har også nevnt at han ønsker seg barn.

Han liker barn godt,men kan vel ikke tenke seg et slikt liv enda da..

men igjen,han vil jo være med meg!

jeg hadde kanskje blitt litt skremt selv,hvis jeg ikke hadde barn og møtte en med det..jeg vet ikke!

ikke lett:/

Skrevet

Hadde vært helt utelukket for meg ihvertfall. Da jeg møtte min nåværende samboer sa jeg fra at jeg hadde et barn fra før og det var en selvfølge at han godtok at jeg hadde barn og at han var ok med tanken på det. Trenger ikke og være som en pappa og være like gla i henne som meg men bry seg om henne og etter vært bli gla i henne ja :-) Så for meg så er det utrolig viktig. Hadde jeg møtt en mann som hadde sagt at han fikk kalde føtter pga barna mine hadde det ikke vært rette mann for meg.

Skrevet

Han har altså hatt deg gående på gress i flere måneder, uten å ville kalle deg for dama si? Jeg synes han høres mindre og mindre verdt å bruke tiden sin på jo mer du forteller.

Skrevet

uff,ja dere har nok rett..

har ikke snakket om hva jeg forventer,syns det er et litt vanskelig tema!

Hvis han hadde likt meg så godt som han burde,så hadde vel ikke det med barn vært noen hindring :/

Skrevet

så dum jeg egentlig er,når jeg tenker meg om!

han lar meg betale for han stadig vekk,uten å gi noe tilbake. han glemte å gratulere meg da jeg hadde bursdag her om dagen også. var vel ikke annet en ett godt knull.

bare så kjipt at man skal få følelser for slike duster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...