Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Om hellet er med oss, blir jeg graid igjen til høsten... vi skal starte å prøve i septemer/oktober, og jeg krysser fingrene for at alt går bra! Da vil nr. to komme ut rett før nr. èn blir to år, og både jeg og sambo gleder oss veldig masse-nr. èn har virkelig gitt mersmak! =) Ville bare dele tankene med dere! :-D Ha en fin kveld!
ruffen Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Da får dere ca samme forskjell i mellom som oss. Vi har litt over 20 mnd, og koser oss veldig med de to små. Har gått kjempefint, men i starten er det jo alltid litt unntaksstilling, særlig når det er et storesøsken også å ta hensyn til. Men ikke glem å kose deg med den første nå før du blir gravid! Den tiden kommer aldri igjen! ) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg gleder meg også masse! Sprøtt egentlig for det var slitsomt å gå gravid med masse hormoner og jeg var sååå trøtt i begynnelsen.. Grøss og gru, hvordan kommer det til å bli med liten en å ta vare på også..? Får håpe jeg ikke blir kvalm i tillegg. Ja, ja, gleder meg for det. Vi skal ikke begynne å prøve før til neste sommer da, blir i så fall litt under 2.5 år mellom våre
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Hehe, sprøtt, ikke sant? Nå når vi har fått ting litt på avstand har vi glemt alt som heter humørsvingninger, bekkenplager, sure oppstøt, vond rygg og alt som følger med en graviditet. Jeg husker til og med fødselen med glede nå, selv om jeg vet godt at jeg sa høyt at "dette gjør jeg ikke igjen med det første" rett etterpå =) Blir ganske nostalgisk, og husker kun det gode. Men selvfølgelig, vi storkoser oss hjemme nå, gullet og jeg. Er så kjekt å følge med på nye ting som skjer hver dag-nå har han lært å vise hvor stor han er og vinke, og har såvidt klart å reise seg opp etter noe (dog litt vinglete, og detter ned =)). Gleder meg masse til ungene blir større, og får glede i å leke med hverandre! HL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå