temine Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Siste nattevakten denne helga. Det skal bli så deiliiiiiig:) Så er det to helger fri før jeg må på igjen, men det skal jeg glemme så lenge;) Syns det er tungt med tre netter på rad. Noen flere nattevakter her som skal til dyst i natt? Gleder meg til i morgen tidlig. Da skal jeg legge med i den varme senga etter min kjære og sove lenge og godt:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jada.....nattevakt her og!!! jeg har også hatt 3 netter nå. skal bli deilig i morgen tidlig når jeg kan legge meg. går greit med 3 netter for meg.....det er uansett alltid den første natten jeg syns er pyton. da får jeg ikke sove noe på dagen i forveien. tror det må være noe psykisk for jeg har da aldri problemer med å sove ellers.....og ivertfall ikke nå når jeg er gravid. Hvor langt er du på vei?? Jeg går inn i min 32 uke nå.....har kun 45% nattevakt stilling men jobber mye ekstra. så ska jobbe 3 dagvakter denne uken før jeg skal på nattevakt igjen neste mandag. skal bli godt å få fri neste helg!!!
Fuglehjertet Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har den siste av 7! Og har fri helt til neste mandag kveld :-) Det skal bli kjekt.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 oj oj oj.......7 netter.....den var heftig!! hva jobber du innen?? ikke helsevesenet ivertfall!!!!
temine Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 7 netter???? Å herremin! Det hadde ikke jeg klart. Syns 3 er nok jeg. Går bra med tre netter her og, men er litt psykisk når man skal igang med de tre:) Nå gleder jeg meg til å krype oppi senga til min kjære. Endelig en natt sammen igjen:)
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 jeg jobber 6 netter hver uke. kun søndag fri!! jeg er så j***i drittlei nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå