Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste nattevakten denne helga. Det skal bli så deiliiiiiig:) Så er det to helger fri før jeg må på igjen, men det skal jeg glemme så lenge;)

Syns det er tungt med tre netter på rad. Noen flere nattevakter her som skal til dyst i natt? Gleder meg til i morgen tidlig. Da skal jeg legge med i den varme senga etter min kjære og sove lenge og godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada.....nattevakt her og!!! jeg har også hatt 3 netter nå. skal bli deilig i morgen tidlig når jeg kan legge meg. går greit med 3 netter for meg.....det er uansett alltid den første natten jeg syns er pyton. da får jeg ikke sove noe på dagen i forveien. tror det må være noe psykisk for jeg har da aldri problemer med å sove ellers.....og ivertfall ikke nå når jeg er gravid.

Hvor langt er du på vei??

Jeg går inn i min 32 uke nå.....har kun 45% nattevakt stilling men jobber mye ekstra. så ska jobbe 3 dagvakter denne uken før jeg skal på nattevakt igjen neste mandag.

skal bli godt å få fri neste helg!!!

Skrevet

Jeg har den siste av 7! Og har fri helt til neste mandag kveld :-) Det skal bli kjekt.

Skrevet

oj oj oj.......7 netter.....den var heftig!! hva jobber du innen?? ikke helsevesenet ivertfall!!!!

Skrevet

7 netter???? Å herremin! Det hadde ikke jeg klart. Syns 3 er nok jeg. Går bra med tre netter her og, men er litt psykisk når man skal igang med de tre:)

Nå gleder jeg meg til å krype oppi senga til min kjære. Endelig en natt sammen igjen:)

Skrevet

jeg jobber 6 netter hver uke. kun søndag fri!! jeg er så j***i drittlei nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...