piano♫ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har eksamen på tirsdag og jeg liiiider. ALT frister mer enn å lese. Sitter her og synes synd på meg selv, og den eneste jeg kan skylde på er..........meg. Grmf. Flere med eksamener i nær framtid?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Ja.. huff. Er så lei alt som har med skole og eksamen nå. Kun en eksamen igjen, så er jeg ferdigutdannet:)
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ja... jeg skal levere hjemmeksamen den 30... har ikke gjort meg halvferdig engang! Så skal jeg ha enda en eksamen den 4.juni... Er SÅ lei!!!!
hit og dit Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Har opptil fleire eksamener i nær framtid ja. Fare for å konte eit par, så eg vil ikkje sei kva dag. Det er muntlig alt sammen, så eg får svar på dagen, og kan konte samme uka om eg vil. Eksamensnervene ligger utenpå kroppen, og dobesøkene er hyppige. Jepp, alt anna enn boka frister. Som ein kamerat sa: du veit det er eksamenstid, når til og med ytterdøra di er skinnende rein.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 jeg har eksamen i norsk på torsdag og på samme dag får jeg vite om jeg kommer opp i matte eksamen. også har jeg eksamen i nynorsk (men blir vanlig norsk for meg da for jeg har jo fritak) onsdag neste uke. også 4 juli og kommer jeg opp i muntlig norsk så har jeg eksamen 16 juni. jeg syns egentlig alt er helt ok, men det er så lett alt sammen at det blir helt meningsløst og gjøre noe (siden vi har vært igjenom alt før)... hehe... men så kan jeg jo ikke formlene osv så jeg burde sitte og pugge dem... men gjør jeg det? nei
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Ja jeg har å eksamen.. Har skriftlig eksamen på torsdag med innlevering av mappeeksamen i tilegg. Har også mappeeksamens innlevering på onsdag og neste mandag.. Nok å gjøre for tiden for å si det sånn. Leste fra kl 9 til 13 i dag jeg på skolen så jeg tar meg fri i kveld med litt god samvittighet Får stå ordentlig på i morgen i steden.. Er dritt lei eksamens lesing nå!! Gleder meg til soooooommmmmmeeeeerrrr
Tøysetipp Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Ja, vet du hva. Det er noe med det (u)frivillige vi utsetter oss for. Motstanden blir stor og unnskyldningene mange. Jeg har også eksamen på tirsdag. Takk og pris er det et overkommelig pensum. Håper det går godt for deg på tirsdag. Tvi tvi for oss!
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 Oj, vi er jo mange, jo. Her er det lov til å sutre ;-) Pensumet mitt er også overkommelig, og forsåvidt akkurat det jeg jobber med hver eneste dag. Likevel er det mange teorier og annet som ikke "sitter" enda. Krysser også fingrene for oss :-)
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2008 Mange muntligeksamener er enda verre enn skriftlig (my opinion). Sympati. Da må man ikke bare holde styr på pensum, men også på nervene...
ToreTang Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Hadde en eksamen forrige torsdag og skal ha tre til før 6.juni... Det er hektiske tider ja. Skal gjøre alt for å ikke måtte konte, og det er to slike "fare-eksamener" denne våren... :-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Har innlevering av mappe i morgen.. ÆÆÆÆÆ!!!! Har masse å gjøre på oppgavene enda...
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. mai 2008 Men natta er enda ung, Kanutten. Man får gjort mye i de små timer, under sterkt press. Lykke til :-)
hit og dit Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Ja det er faktisk nervene som er verst. Til jul så var eg så nervøs at eg hadde store problemer med å forstå kva eksaminatoren sa. (det hjalp ikkje med hans dårlige engelsk heller da) :/ Men det er deilig å få resultatet på dagen!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Takk for det. Blir nok natta som må tas i bruk ja... Som vanlig må jeg vel si..
OsloMor Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Jada, innlevering på torsdag, har bare skrevet innledning, men har krystallklar problemstilling osv. Begge ungene har fått omgangssyken, så forholdene er liksom ikke optimale heller.
cherry coke Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Melder meg inn her...*sukk*. Har hatt 3 hjemmeeksamen, og skal snart ha to "skole" eksamen. Denne uka har jeg omtrent ikke lest av div årsaker, så neste uke må jeg sette inn høygiret. Gleder meg til laaaang sommerferie=)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 Jadda.... 2 unna, 2 igjen.. Og den som står for tur er den desidert verste!!! Vel 1 uke til å lære seg pensum nå, wæææææ.. Jaja, de to som har vært gikk greit, og jeg regner med den siste vil gå sånn noenlunde.. Jeg GLEDER meg til å bli ferdig
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. mai 2008 OsloMor: Håper det er av den snille sorten, som varer en dag, bare... God problemstilling er jo knallviktig. Lykke til :-)
OsloMor Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Tusen takk Piano, og lykke til på tirsdag for deg også:-)!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #20 Skrevet 18. mai 2008 Semesteroppgave + skriftlig eksamen i slutten av mai. Jeg er mester i skippertak!
piano♫ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 19. mai 2008 Et skikkelig skippertak har vel reddet mange av oss :-). Nå er jeg snart i gang med aller siste lesedag (fri fra jobb i dag). Satser på at hjernen er særdeles mottakelig for ny informasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå