Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det ble knallfint, men fy fader for et pes det må være å ta av og legge på plass de putene hver dag! Sånt skjønner ikke jeg!
**Min nydelige Milla** Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Kjempe fint Ser jo at det skal ikke mye til for å få det fint egentlig... Vil og ha..
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei jeg glemte det:( Så på reklamen her en dag og er rimelig sikker på at jeg vet hvem hun er hehehe så hadde planer om å se.
Monajenten Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Hehe, enig med deg der:-) Det ser veldig fint ut, men jeg hadde aaaaldri giddet å legge dem på plass hver dag:-p
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Artig program ja. Men som alle andre program som pusser opp, spesielt soverom. De der putene, hvem gidder å legge på og ta av hver dag?! Andre enn homo-Halvor..... Jeg har både sengeteppe og 2 puter til vår seng, men det ligger i et skap....
bente69;) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det ble kjempefint:) Det morsomme er jo at de bor rett nedpå Ørejordet her.... Husker henne fra brodern sin vennekrets i ungdomstida.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 ja da så jeg nok riktig på reklamen forrige dagen:) hehehehe kommer til å begynne å flire nesten gang jeg ser henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå