Gå til innhold

Er jeg sykelig sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann & jeg har konto på msn,nettby og blink. Jeg synes at når man er iforhold så er det feil på en måte og ha konto på slike plasser. Jeg spurte min mann om vi ikke skulle slette oss fra disse stedene men det ville han så absolutt ikke. Jeg sitter igjen med en følelse at han fortsatt leter. Huff, er jeg rett og slett sykelig sjalu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han leter kanskje etter venner? Ikke bekymre deg du, han syns nok bare at det er greit tidsfordriv.

Skrevet

Jeg har profil kun på facebook, men det er kun for vennskap (og kun gamle kjente), men jeg er litt småsjalu av meg og hadde ikke likt at mannen hadde hatt profiler over alt.

Men, det slipper jeg å tenke på, for han finnes ikke interessert i slik.

Skrevet

jeg og min samboer hadde på blonk begge to. nå har ikke jeg på blink lengre, men jeg har på nettby da.

msn har begge to, men der er jo kjnete folk på.

begge er på facebook også.

Så jeg ser ikke problemet. Er jo ikke bare single som er på sånne plasser da. Og jeg leter ikke..

Skrevet

Hva er problemet med msn? Det er gjerne venner man har der da. Men ellers har jeg profil både på nettby og facebook uten at jeg leter etter noen andre, det er for å ha kontank med venner og familie som bor langt unna. Så for å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg syns du er ganske sjalu. Men hva vet jeg,kanskje har du en grunn til det?

Skrevet

Ja, du er sykelig sjalu. Dette er sosiale nettverk mange er en del av, det er ikke sjekkesteder. Og du tåler vel at typen din har venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...