Gå til innhold

I dag krabber jeg over hit:)

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å være ferdig med første trimester, så for en bare krysse fingrene for de neste to:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:) Når har du termin?

Jeg har termin 20.okt. Og har vært her på 2 trim i 6 uker nå. Syntes tiden går veldig fort. Føler ikke det er lenge siden jeg heller kom over fra 1.trim..

Skrevet

Har termin vel en mnd før meg du da:)

For tiden har jeg 30.november som termin, men har verken hatt legetime eller jm-time enda, så blir spennende å se hva de regner seg frem til :)

(har hatt en tidlig ul, og den sa slutten av november, så da regner jeg 30.jeg:))) )

Tiden går MYYYYE raskere nå enn den gjorde med førstemann! Kanskje fordi jeg har en ettåring som krever sitt? :)

Skrevet

Ja jeg har to fra før, så er nok derfor tiden går fort. Mine blir 6 og 4 år i år. De gleder seg veldig til å få en liten søster eller bror. Jenta mi vil ha ei liten søster, og gutten min vil ha en liten bror. Så blir litt vanskelig og tilfredstille begge to hehe:)

Skrevet

Ja, da gjelder det å få tvillinger da;)

Skrevet

Velkommen hit!

Jeg har ikke vært her særlig lenge selv jeg. Er 12+6 i dag, så om to dager er jeg inne i min 14 uke.

Jeg har termin 28 november foreløpig.

Skrevet

Så det andre innlegget ditt nå.. Så beklager tvillingkommentaren, den kom unødvendig når du har fått så mange kommentarer om det fra før! Har ikke sett magen din jeg vet du:)

Tenker nok du har en nyyyyydelig fin mage, er jo gøy at det viser:) Og du vet jo at du venter bare en, så gi klar beskjed om det neste gang noen maser om det:)

Skrevet

Tusen takk:)

Termin 2 dager før meg du da, foreløpig:) Gleder meg til den ordinære ul er over og vi får en skikkelig termin å forholde oss til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...