Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er Patrioten på TV 2 kl 21-skal være bra, kl 21 ......

(tror faktisk jeg har sett den en gang, men er ikke helt sikker, min dårlige hukommelse vettdu;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den begynner kl 20:55 ..............hehehehe,nå surrer jeg fælt :)

Skrevet

Takk for tips!!!

Tror ikke jeg har sett den, men har på tv rett foran snuten min, så jeg skal følge med!!!

Skrevet

Hadde store planer om filmkveld her, men nå er snuppa oppe igjen:) La henne kl 20, så hun har "kavet" i snart en time... måtte bare ta henne opp. Har nok med gårsdagen å gjøre, da var hun ikke i seng før kl 22 siden det var 17.mai..........hmm...de kommer fort ut av rutine altså ...litt grr..

Skrevet

Ja det er helt sikkert at de gjør!

En kveld er nok til å velte mange ukers og måneders rutineinnkjøring.....Just like that!

Rampeunger:-)

Her er det en nybadet liten frøken som er sååå lykkelig fordi bestevenninnen har kommet hjem etter halvannen uke borte!! Hun hvinte av lykke når hun kom inn her for kveldsmat isted:-) Herlig å se gjensynsgleden til to små 2-åringer!!

Fjortis er hos kjæresten for han skal dra til syden tirsdag og være borte en heeel uke assa!!!

Og hun tok lik godt med seg to venninner til ham.........noe mamman er meget glad for;-D

Eldsta er installert hos mormor og beste og klar for ny arbeidsuke. De bor rett ved siden av og da er dt kort vei å rusle frem og tilbake. Og så setter jo foreldrene min STOR pris på å ha henne nær:-)

Skrevet

Snakk om å være litt sløv da........siden du skrev TV 2 så satte jeg på TV 2, men der var det jo nyheter og sport og masse annet rart.........hahaha, tenkte ikke engang tanken på at det kanskje var en annen kanal;-D

Hahahaha, så jeg gikk glipp av den første timen!!!

Tydeligvis ikke meningen jeg skulle se den da.....

jaja, takk likevel,. jeg tar gjerne imot flere tips!!

Skrevet

HAHAHA:-D jeg dør!!!!! akkurat det samme skjedde meg selv i går..satt der og ventet på filmen og skjønte jo etterhvert at det var feil kanal !!

Skrevet

Hehehehe, godt vi er flere som fremdeles skylder på ammetåka da!!

Det er ganske utrolig at det gikk en hel time før jeg switchet da..........smiler litt flaut.....;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...