Gå til innhold

skikkelig ekkel opplevelse i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sovna på sofaen fra to stearinlyus..våknet klokken fem og gikk og la oss uten å reagerepå at lysene var slukket. Så idag tidlig at den ene lys mansjettetn var brent!!!! -og at det andre lyset var blåst ut på vanlig måte. Det skumleste og uforklarlige av alt var at brann alarmen lå fra koplet på stue bordet idag tidlig. Ingen av oss har våknet av brann alarmen , heller ikke 3-åringen vår som hvertfall ville hørt den. Altså har ingen av oss hørt den, men den må ha gått av fordi lys mansjetten var skikkelig aske og tydelig brent..Kall oss dum, naiv og skikkelig uansvarlig, for det vet vi at vi har vært,, Men hvem i alle dager har gjort dette for oss?? Vi har ved flere anledninger(noe vi først har nevnt for hverandre for ti min siden) opplevd å ha "sett" noen i leiligheten.Flere ting har røket av eletriske gjenstander som oppvaskemaskin, vaske maskin, ovnen, kablene og diverse lys rør og pærer i løpet av det siste halve året.Vi har mistet to kjære familie medlemmer også...begynner å lure på om noen av de faktisk går igjen...

Skrullete? ja mulig det, men hallo???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre mulige forklaringer:

Den mest sannsynlige: En av dere har reagert og våkna for så å sovne igjen etterpå og deretter glemt hele hendelsen pga at det skjedde i "ørska"

Den litt søkte, en av dere går i søvne og reagerer i søvne...

Annen mulighet, en nabo har reagert...

Og en svært usansynlig mulighet (enda jeg faktis er litt klarsynt og "ser" energier) noen som er igjen i huset...men jeg har mine tvil til det...

Mest trolig at en av dere har litt sønvgjenger tendens...jeg hadde det før selv.

Jeg kunne lage meg mat i søvne, ta telefonen i søvne og føre en for for samtale som jeg ikke hsuket dagen etter. Jeg har flytta på ting huset i søvne etc.

Jeg har store søvnproblemer perioder og kan faktisk enda i dag hvis jeg er under påkjenning går og gjøre ting i søvne. Jeg husker aldri noe etterpå, men har blitt obervert av samboeren, og tidligere familie og en nabovenninne og ekskjærester.

Skrevet

og den første av disse to fam. medlemmer døde for 7 mnd. siden Det var faktisk da alt dette rare begynte å skje.Uff, føler meg helt sprø når jeg leser mitt eget innlegg, emn sånn er det bare.

Skrevet

ja, jo vi har jo tenkt igjennom disse mulighetene vi også.Men ingen av oss har opplevdå gå i søvne før, og burde vi ikkje ha brå våknet av brann alarmen alle ammen? dørene var låst og hvis i det hele tatt noen har vært i huset vårt burde jo de være bekymret for at vi ikke har våknet og sett til oss(og evnt. ha vekket oss)

Skulle jo virkelig tro at å se en liten brann burde vekke deg, gi deg et lite sjokk særlig med tanke på at vi har barn i huset. Og dette at brann alarmen var tatt ned fra taket og "demontert" på bordet... i ørska? Håper selv det var det som skjedde for alternativene er litt mystiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...