Endeligtobarnsmamma Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Testa i stad (midt på dagen), stod og så på at fargen trakk seg oppover og det kom en klar og tydelig kontrollstrek, men resten var hvit (kunne se hvor den andre streken skulle ha vært,men men) Ble jo kjempeskuffa og kasta testen i søpla før det var gått fem minutter. Så var jeg så dum at jeg tok opp testen flere timer senere, og da var test streken blitt til en kjempesvaaaaak strek. Og nå angrer jeg selvfølgelig for at jeg ikke lot den testen ligge litt i stad, blæh. Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og se om tr kommer og teste etterhvert. IKM er i morgen eller tirsdag.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men når jeg var gravid med sønnen min, så gjorde jeg akkurat det samme... Jeg testet, men lot testen ligge mens jeg hoppet i dusjen og spiste frokost etc, og en times tid senere så sjekket jeg testen, og der var det en strek.. Jeg var gravid, så kanskje du er det du og.. Hvis du tester i morgen så får du jo vite det helt sikkert!!! Krysser fingrene for deg! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå