anne* Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Her er mini 2.5mnd gammel, og vi har veldig lyst til at pappa skal kunne gi flaske innimellom slik at jeg kan komme meg på trening og lignende en gang innimellom... Har prøvd noen ganger, men det ender med hyl og skrik... HAr ikke lyst å presse på heller. Har prøvd med sylfersk morsmelk og flasker fra avent. hvordan har dere gjort det? Prøvd litt hver dag? Gitt litt pupp først?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Her i huset har ikke de tre yngste tatt flaske i det hele tatt...iherdig øving til tross! Dvs, nå til yngste, har vi ikke brydd oss med å øve da. Når de blir ca 5mnd, kan de jo drikke litt av kopp likevel, liksom:0) Det har alltid endt med hyl og skkrik her også, og har lest at enkelte babyer bare ikke vil ha flaske, og det er helt greit synes jeg. Men du, om han er snart tre mnd, er det vel uansett bare å dra å trene ol.? Han kan jo fint være sammen med pappa i rundt tre timer, om du "lader" ham før du drar?
anne* Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Jo, men hun er så uberegnelig på spisinga. Noen ganger går det 2 tm andre ganger 4... Virker som hun ikke vil ha flaske nei... Hvis de kan drikke av kopp når de er 5 mnd, så er det jo bare 2 mnd igjen. Spørs om jeg gidder å stresse mer med det da ja hehe Litt grønn førstegangs her:-) Tenkte kanskje noen hadde noen lure tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå