yooo Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 husker jeg leste om en "pakke" med div utstyr som man kunne få på et av apotek-kjedene hvis man bestilte dette via nettet. Noen som vet hva meg mener? Hvilken kjede var dette? Noen som har link? Og er det noen som har hentet denne pakken, var det noe av interesse der?
Storken1979 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 www.babypakke.no alle apotek har den! joa, til å være gratis skal det sies at det ikke var så verst innhold. Av "ordentlige" produkter tror jeg at jeg fikk tannbørste og bitering, det andre var vareprøver og reklame. Men dette er 2 år siden:-) (OBS på babypakkens nettsider står det forressten listet opp innholdet de har nå; har visst endret seg litt siden sist)
Sjokoladebanan Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 jeg har hentet den. der lå det 12 bleier, et par stelleprodukt prøver, en liten tannkremtube, en smokk, og en liten bok for de minste, som jeg husker nå. den ligger hjemme hos fattern akkurat nå
localati&lillegutt Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Registrer deg på libero og pampers, så får du en pakke fra pampers som du henter på apoteket og en pakke fra libero som du henter på lindex..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå