Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

theodor ble født dagen før termin og veide 2900 og var 47 lang... alle sier han er såååå liten...

er han det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke såååå liten nei, men en del mindre enn gjennomsnittet. Kommer nok til å bli en stor og sterk gutt fordi:)

Mi som ble født i uke 37+1 fikk jeg fortalt av legene at var litt liten i vekt for alderen, og hun var 2800 g, men 48 lang.

Skrevet

ja det er lite for å være fødd omtrent på termin. tror normalen er over 3500 g og rundt 50 cm.. min var stor da..4620 og 54 cm ( 5 dager etter termin) men gjør jo ingenting om han er liten da:) han kommer snart til å ta alle de andre igjen:) gratulerer så mye forresten:)

Skrevet

tusen takk;) han er seff helt perfekt;)

Skrevet

Jenta mi var født til termin, veide 2685g og var 48 cm lang! :) Syns det er en grei str. ;)

Skrevet

Da var han akkurat like stor som jeg var da jeg ble født :-) Det var på 70-tallet - gjennomsnittlig fødselsvekt- og lengde har kanskje gått opp endel siden da.

Jeg syns de nyfødte er så søte når de er rundt 3 kg!

Skrevet

Det var normalt å være så liten når vi var småe, så skjønner ikke denne fokuseringen på at de må være kjempe store... Både jeg og søsteren min veide noe rundt der og var vel sånn ca. så lange ogsåå... og det var helt normalt..

Eller så fikk søstra mi en gutt som veide 3,4 og var 50 cm lang i fjor sommer... Min vet vi nå ikke helt hvor stor er ennå...

Kos dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...