Gå til innhold

vannet mitt gikk nettopp (hos svigers)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var rett borte hos svigerforeldrene mine for å hente egg til å lage pannekaker av da jeg plutselig kjente en merkelig følelse helt nede i magen, rett etterpå "tisset" jeg på meg og spratt opp av stolen.. Min svigermor lurte på hva det var, da svarte jeg bare helt rolig: "nei, jeg må bare stå litt.."

jeg var ganske giret på å komme meg ut døren og hjemover, men samboeren brukte jo selvfølgelig kjempe lang tid på å komme så jeg gikk på do i mellomtiden og stappet trusen full av papir... Hehehe, merkelig følelse å gå å "tisse" på seg hele tiden.

Endelig kom samboeren min og vi kom oss ut døren, forklarte det korte oppholdet hos svigers med at jeg hadde så innmari lyst på pannekaker og bare måtte komme meg hjem for å begynne å lage. (har ikke særlig lyst på pannekaker lengre, er for giret og spent)

Ute i bilen fortalte jeg sambo hva som hadde skjedd og han ble jo litt giret og lurte på om vi ikke skulle kjøre rett til sykehuset, "det er jo det de gjør på film" sa han.. hehe, søte karen...

Vell hjemme, (ca 300 meter fra svigers) ringte vi føden og fikk time til kontroll i morgen klokken 11.00...

Uff nå er jeg spent gitt, kanskje han kommer snart, håper bare jeg slipper å bli satt igang...

'glede seg til å se lillegutt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..

Lykke til i morgen:)

Skrevet

så spennende da! hos meg gikk vannet på besøk til naboene... jeg ble ikke der så veldig lenge nei :) nå ser du ihvertfall at målet er nært :) lykke til!

Skrevet

oi så spennende :)

lykke til med fødsel,noen dager så holder du ett lite nurk i armene :)

Skrevet

virker slik ja, jeg har begynt å få noe jeg tror kanskje er rier... uff kjennes ut som mageknip...

Skrevet

Ååååå så spennende!! Sendte deg nettop pm også, jeg har akkuratt kommet hjem, lykke til det ser ut som du fikk ønsket ditt oppfylt din judas!!;) hehehe Det var jo jeg som skulle være først jo!! Du har jo ikke kommet til termin en gang...

Send en sms hvis du får mulighet da, det er jo så spennende!!

Håper alt går fint hvis dette er siste gang vi snakkes.

Sender deg en klem!!:)

Skrevet

Så spennende! :)

Men merka ikke svigerforeldrene dine noe, ble ikke vått i stolen eller på gulvet? Hehe, mye man kan lure på;)

Håper det kommer noen rier da så slipper du kanskje å vente til 11 imorgen med å dra på sykehuset!:)

Skrevet

Lykke til!! Hold oss oppdatert her inne da, blir jo så nysjerrig;)

Skrevet

Åh.. så spennende da:)

Masse lykke til:)

Skrevet

jeg fødte natt til mandag... reiste til føden rett etter at jeg hadde skrevet siste gang på denne tråden... gutten er 3430gram og 50 cm lang og skal hete adrian :o) Nå koser vi oss hjemme sammen med gullet vårt... herlig å være en familie på 3:o)

Skrevet

grattis:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Det blir en flott historie dere kan fortelle både svigerforeldre og lillegutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...