Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??


Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg bodd i nærheten av noe apotek, så skulle jeg ikke ha spurt her, for jeg vet at dere ikke er synske.. Men prøver meg likevel...

 

Hadde mensen når jeg skulle, men denne varte bare i 4 dager, normalt har jeg den over en uke..

 

Har gått over en uke nå, med kvalme som kommer og går..

Veldig murringer nederst i magen, fryser, på do ofte og ENORME humørsvingninger.. Skal ha mensen igjen om ca 14 dager..

 

Tror dere det kan være en spire inni meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke noe ekspert på dette, men om mensen din var normal når du hadde den de 4dagene tror jeg nok ikke du var gravid.. har selv mensen i 4-5dager noen gang, men mann vet jo aldri med disse spirene.. så forskjellig fra person til person... prøvd lenge??

Skrevet

Nei, har ikke begynt sånn ordentlig å prøvd enda..

Vi ble enige om å vente en stund, men sitter med et håp..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...