Gå til innhold

Kan ikke alle som ønsker "anonym" knappen bort sende mail til moderator?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gjøre det med en gang, for disse anonyme holder til inne på anonymforumet...

Skrevet

Noen ganger er det kjempefint å ha den anonymknappen på, for eksempel om man har noe litt personlig som man ikke vil at folk man kjenner skal få vite om, skjønner det med de som slenger dritt da! Det burde ikke vert lov.

Skrevet

jeg vil helst ha den knappen - men kan ikke folk oppføre seg da?

Skrevet

Jeg synes det er god ide egentlig, men selv bruker jeg anonymknappen hele tiden da mange av mine venner også er her inne. Jeg vil virkelig ikke at de skal vite ALT om meg og mine ting, samtidig så er jeg jo veldig glad for å finne ut at mange ofte er i samme båt, evt kommer med råd.

Skrevet

Jeg synes at man skal kunne være anonym på noen forum. Er tross alt ikke alt man sier at folk vil assosiere med deg.... Må innrømme at jeg har skrevet et par innlegg som anonym her inne!

Skrevet

jeg er alltid anonym - men vil veldig gjerne ha bort de slemme anonyme.... skulle ønsker det var noe annet moderatorene kunne gjøre, kan de ikke registrere nicket i det skjulte - eller ip adressen så kan de sperre de som bare lager bråk????

Skrevet

gå inn på ris og ros. er lagt ut en tråd der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...