Gå til innhold

Hvor lenge "lever" gassballonger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikkja er livredd den! Kanskje den sprekker ved et "uhell" mens snuppa er i barnehagen i morra.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lever aaaaalt for lenge.

Gå for uhellet, og kjøp et eller annet annet som trøst, det er mitt tips.

Skrevet

He he, takk!

Skrevet

hehe, du får supe den ideg da kanskje, og film deg selv i gjerningsøyeblikket, steike så gøy det er å få musestemme:))) hehe

ellers vil jeg tippe at de lever i en uke eller to, blir nok ganske slappis etter en ukes tid

Skrevet

prøv en måneds tid, tjukkebolla!

Skrevet

he he, åja, er vel fordi jeg har "slukt" de selv etter et par uker det da, at jeg tror de bare lever så lenge... moahhaaaahahaaa!! i midt hus har ikke gassballonger høy levealder!! MOAHAHAA (nå skal alle gassballonger bli livredd..)

mannen sikler på ballongene han også, så når de er døden nær, blir vi vel å ha oss en liten latterbye en sen kveld:))

men stakkars ungene er jo såååå kjempe glad i de, så tror ikke jeg har hjerte til å ta livet av de kjære ballongene deres

husker en gang (da jeg var fjortis sånn ca) vi var på klassetur, da kjøpte jeg og et par venner en gassballong hver, bare for å løpe rundt hjørnet og supe de i oss) haha! skitmorsomt!

Skrevet

Dere kan jo slippe den fri:) Kanskje hun vil at den skal få leve fritt i ballong himmelen:)

Sønnen min har hørt om ballongpresten som forsvant... fasinerte han veldig... men det var jo en trist slutt.

Skrevet

Litt for lenge dessverre, eller skal jeg si litt for kort?

Vi kjøpte gassballong til jenta 17 mai for 2 år siden. 23 mai reiste vi til Lanzarote og satte på innbruddsalarmen. Var borte i 2 uker. Etter litt over ei uke så ringer Hafslund til meg, alarmen hadde gått 2 ganger på ei natt og en gang på formiddagen etter. Dem hadde vært der alle 3 gangene, men alt var i orden, ikke så dem noe når dem kikka gjennom vinduene heller.

Når vi kom hjem, så fant vi synderen, en halvdau gassballong som bevegde seg rundt i stua. HEHEHE Ingen av oss som hadde tenkt på den når vi dro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...