Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 å la han sovne til puppen hver kveld? (Da sovner han med en gang. Men det blir lett en uvane.) Eller la han skrike til han sovner? Jeg sitter da inne hos han, stryker på han, synger osv. Men han HYLGRINER!!!!! Hva hadde dere villet gjort?. Blir alltid så jeg gir pupp til slutt.( Da blir han blid som ei sol når jeg tar han opp.) For det virker som om han aldrid har tenkt å gi seg med griningen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Gi han pupp til han sovner. Du skriver jo at du gjør det uansett, så da er det vel best å slippe hele griningen?
Hildeks Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hvor gammel er gutten din da? er han over 6 mnd ville jeg ikke latt han sovne ved puppen, men ikke latt han grått heller.. Kanskje du kunnebegynt med å bare bysse han i armene til han sovner, istede for pupp, og så gradvis gått over til å bysse litt og legge han rett før han sovner og så kanskje på den måten klare til slutt å bare legge han og styke litt på han? Er INGEN ekspert, og mi sovner ganske lett egentlig, så dette er bare det jeg vet jeg ville gjort om jeg var i din situasjon.=)
sydilla Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hei! Det kan fort bli slitsomt i lengden... Vi løste det med tutt og kosefille. Da ligger han å sutter og får samtidig den lune følelsen over ansiktet som han får ved puppen. Verd å prøve i alle fall - jeg fatter ikke at jeg ikke koblet dette med de to første...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Han er 5 mnder gammel. Takk for svar. Får prøve med klut og byssing:) ja, det er veldig slitsomt. Holder ofte på i 2 timer før han sovner. Ikke noe koslig å se at han gråter seg sliten.
Hildeks Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 uff stakkar, skjønner det sikkert er vanskelig! Håper noe funker da! det med klut og tutt hørtes jo smart ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå