Gå til innhold

Noen som har sendt bleier i retur til libero pga feil med dem?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken feil tenker du på?

På up&go bleiene er ofte mønsteret bak frem....sånn at teipen kommer fremme....

Skrevet

dytt.....

Skrevet

Jeg har en bleie liggende med feil på, Libero up&go maxi+. Jeg har ikke sendt den inn, fordi jeg mangler serienr (eller hva det heter) på pakken den lå i. (Vi tar bleiene ut av pakken og fyller inn i hylla, så jeg vet ikke hvilken pakke den lå i.) Man må sende med nr når man sender inn bleien.

Feilen på den jeg fant, var en skarp plastbit som satt fast inne i bleien, ved lysken. Gutten sa "au, au!" etter at bleien var hatt på, og da oppdaget vi den.

Meeeen, jeg vet ikke hva man eventuelt får tilbake når man sender inn. Det skulle jeg også gjerne visst :)

Skrevet

En beklagelse forhåpentligvis?

Skulle man få mer?

Skrevet

Jeg gjorde det. Og fikk to pakker med bleier tilbake:)

Skrevet

Ok.) åpna en ny pakke med bleier ikveld, up and go, og da var samtlige bleier i pakken ødelagt... alle var åpen i den ene siden, så måtte sy sammen en så hun fikk på seg en for natta:)

Skrevet

Er det feil på bleiene når de blir våte gjennom tro? Syns det er gjengs for Libero-bleiene jeg. Den 3-5 kilo varianten var helt håpløs. Nå har vi prøvd 5-8 kg fordi vi har fått dem av noen, og den er jo like ille....irriterende altså.

Skrevet

det er dååååååååårlig så dyre som de bleien er oxo! bruker first price sine vi å da bruker vi ca 25kr i uka på bleier å ha aaaaaaaaaaldri vært borti feil!! syns ikke det var imponerende å høre at det var en skarp plastbit i lyskeområdet på bleia eller at mange var åpen på ene sida! skulle tro man da fikk noen pakker gratis:)

Skrevet

fester du bleien stramt nok i livet da?kanofte lekke i lårområdet når dm ligger på siden fks!

Skrevet

Ikke sendt inn til libero jeg da, men hadde en pakke med pampers som det var mye feil på. Ringte bare inn og fikk tilbake penger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...