WP-TLogPeanut Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Sier tuppa mi på 2 år :s Skjønner ikke hvor hu har lært det , jeg har jo aldri slikt i hus engang :s
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Haha, måtte le da jeg så overskriften for det sier mi på 1,5 år også! Hun elsker øl (pappaen har måtte gå over til alkoholfri øl når hun er i nærheten for hun skal alltid smake). Husker faktisk jeg likte det selv også, pleide å få valget mellom brus og alkoholfri øl på lørdager;-)
WP-TLogPeanut Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Hehe såpass Jeg er ikke glad i øl :s
Anne-B. Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Eldste mi gikk og drakk "barneøl" i sommer hos søskenbarnet mitt. Det var Sprite, men med litt fantasi.. hehe.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Haha, håper ikke hun har lært det i bhg!!! Æ ska drekk mæ fuill æ!! Sa Malin til middagen i dag å bikket innpå med cola!! Hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Hehe håper egentlig det! For hun lærte seg noe nytt i går : Føren kype!! = søren klype... Hva tenker de i bhg på tirsdag når hun kommer, "føren kype, mere øl" liksom hehe.... Skull drikk sæ fuill hu sjø...hehe! Gammel er hun`?
Kaffemocca Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Hehe=) Mine sier "kjøpe øl" hver gang vi er på butikken.. Det begynte første gang de så pappa ta en øl til maten...
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Hehehe :-D Da gutten min var 2 år sa han til meg i bilen: Jeg skal ut å drikke meg full..... Kom etterhvert på at de var fra sangen med deLillos vi alltid hørte på i bilen. La vekk den cd'en en stund ja... ;-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Hehe!! De tenket nok at "her har mamma hatt seg en hjemmefest mens de trodde TL lå å sov" hehe Neida Hun er 5,5 år, ble litt paff da vi fortalte henne hva det betydde da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå