Løvejenta_83 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 har nesten like tjukke ankler som legger... klør litt på beina..noe eg burde gjør??
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Kjøl ned føttene, og legg beina høyt:) Unngå varme iallfall:) Sliter med det samme sjøl. Slitsomt:S
Løvejenta_83 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 okei:-) tenkte svangerskapsforgiftning me engang, men har lissom ingen andre symptomer...har gått en del igår, så e vel gjerne i den sammenheng...
Lille Luna Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har også fått litt hovne ben de siste dagene, og igår gikk jeg i høye hæler (17 mai...), noe som ikke gjorde saken noe bedre. Jeg ligger med føttene høyt, har ikke noe som strammer rundt anklene og smører med med Scholl fotkrem. Det er jo veldig vanlig å få hovne men i siste trimester, men greit å unngå å få for mye vann i kroppen, det er jo ikke særlig behagelig...
Løvejenta_83 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 ubehagelig ja, 4 uker igjen til termin..så kan bli litt slitsomt me mye vann på slutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå