Gå til innhold

JAAAA da har jeg kommet inn på danseskole:D:D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

er maaange år siden jeg danset nå men endelig har jeg muligheten til å begynne igjen:)

bare en dag i uka foreløpig men det er en start:)

så da blir det street dance på meg til høsten:)

jeg er sååå glad:)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Grattis!! =) Hvilken skole?? Her i Norge eller i utlandet?

Hilsen danselærer;-)

Skrevet

Gratulerer! Alltid spennende å starte på noko nytt =)

Skrevet

lets dance i trondheim:)

Skrevet

takktakk:) er veldig spennende, dans er det jeg brenner mest for i verden så dette blir kjempe gøy:)

Skrevet

gratulerer! det høres kjempegøy ut!

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Grattis igjen. Men Let's dance er vel fortsatt en kveldsskole? Tror jeg misforsto litt, trodde du hadde kommet inn på en balletthøgskole...sorry=P Hvem skal du ha da? Kjenner godt til Let's dance..veldig godt.

Klem igjen fra danselærer ;-)

Skrevet

hehe er en kveldsskole ja:)

har godt kunnet tenkt med balletthøgskole men hadde nok ikke kommet inn..så da får jeg ta kveldskurs istedet:)

vet ikke hvem som har det kurset..hadde kristin sist jeg gikk der:) fantastisk dame..hadde berit et par ganger også:)

flink begge to syns jeg:)

hvilke stilarter er du lærer i da? og hvor er du lærer?

Skrevet

Så morsomt:):)

Det er ikke så viktig at ting er profesjonelt eller at man er den beste hvis man ikke har tid eller ork til det - viktigste i lengden er jo at man driver på med det man akkurat elsker og vil;)

Skrevet

Så artig, blir sikkert morsomt! Jobbet faktisk der tidligere...men bor lenger nord nå. Hiphop er spesialiteten min, men underviser også i jazz, barnedans, moderne, street dance og klassisk + teorifagene. Elsker jobben min! Lykke til med dansinga videre - å trene dans er som å ta verdens største vitaminpille=)

Skrevet

gjorde du? så gøy, liker lets dance veldig godt:) gikk der 4 år før jeg måtte slutt, men det var imens de lå i fjord gata så det er ei stund siden:)

da gikk jeg jazz da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...