silhah og emilie Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 er maaange år siden jeg danset nå men endelig har jeg muligheten til å begynne igjen:) bare en dag i uka foreløpig men det er en start:) så da blir det street dance på meg til høsten:) jeg er sååå glad:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Grattis!! =) Hvilken skole?? Her i Norge eller i utlandet? Hilsen danselærer;-)
hit og dit Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer! Alltid spennende å starte på noko nytt =)
silhah og emilie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 takktakk:) er veldig spennende, dans er det jeg brenner mest for i verden så dette blir kjempe gøy:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Grattis igjen. Men Let's dance er vel fortsatt en kveldsskole? Tror jeg misforsto litt, trodde du hadde kommet inn på en balletthøgskole...sorry=P Hvem skal du ha da? Kjenner godt til Let's dance..veldig godt. Klem igjen fra danselærer ;-)
silhah og emilie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 hehe er en kveldsskole ja:) har godt kunnet tenkt med balletthøgskole men hadde nok ikke kommet inn..så da får jeg ta kveldskurs istedet:) vet ikke hvem som har det kurset..hadde kristin sist jeg gikk der:) fantastisk dame..hadde berit et par ganger også flink begge to syns jeg:) hvilke stilarter er du lærer i da? og hvor er du lærer?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Så morsomt:) Det er ikke så viktig at ting er profesjonelt eller at man er den beste hvis man ikke har tid eller ork til det - viktigste i lengden er jo at man driver på med det man akkurat elsker og vil;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Så artig, blir sikkert morsomt! Jobbet faktisk der tidligere...men bor lenger nord nå. Hiphop er spesialiteten min, men underviser også i jazz, barnedans, moderne, street dance og klassisk + teorifagene. Elsker jobben min! Lykke til med dansinga videre - å trene dans er som å ta verdens største vitaminpille=)
silhah og emilie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2008 gjorde du? så gøy, liker lets dance veldig godt:) gikk der 4 år før jeg måtte slutt, men det var imens de lå i fjord gata så det er ei stund siden:) da gikk jeg jazz da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå