arena Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hvorfor er det så mye krangling her??? Skal ikke dette være et sted å stille spm og utveksle erfaringer og støtte hverandre i en periode som er full av spm? De som signerer med anonym, hvorfor gjør dere det? Og den personen/personene som slenger dritt i alle innlegg, hva er galt m deg? Samboeren min kalte det ynkelig, og lurte fælt på hvilket tragisk liv du lever? Trist å være her inne.....
Labambie Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Det er fryktelig dårlig stemning her ja.. Istedet for å utveksle råd og erfaringer,er det mer "In" å henge hverandre ut og fortelle hvor teit man er som gjør det eller det valget. Men nå har jeg vært her i snart 4 mnd,og det er jo likt hele veien! Savner BIM jeg.. Enda!! 3.trimester var jo sååå koselig! Men det er nå en gang sånn at når vi skal diskutere barneoppdragelse, er det det punktet som er absolutt sårest for oss,og vi forsvarer oss instinktivt... Vi er kvinnfolk som går i forsvar.. Håpløst å få noe bra ut av det vel..
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Enig med at bim var triveligere:) Mange gravide damer som forsto hverandre. Etter fødsel blir vel alle "seg selv" igjen, og det blir vel mye hønemortendenser....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Veldig enig i denne. Skriver nesten aldri her og leser mindre og mindre, er jo bare dektruktivt her. Fora som dette kunne fungert så veldig bra, og vi kunne vært til støtte og hjelp for hverandre. Men her blir det jo bare tull.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 det er lagt ut en tråd på ris og ros for å få slettet anonymknappen på små troll, kan ikke alle som er lei av krangling og spydige kommentarer signere på denne? jeg tror det vil hjelpe hvis man må stå for det man sier her inne!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå