mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 grønn og som snørr eller er det noe annet...? har sliti siden fredag med søvn... ryggen og magen er vonde... som om jeg skulle hatt mensen... bare enda værre.... får ikke sove så mye... ubehagelig uansett hva jeg gjør
stinky-monkey Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har hørt at den skal være lys rosa eller noe sånt. Men jeg har aldri sett snurten av noe slimpropp hos meg. Jeg har født 3 ganger :-)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 når slimproppen kommer så er du ikke i tvil!!!!!!! det går ikke an å ta feil....det var det jeg husker når slimproppen kom..jeg var og veldig usikker på om jeg hadde mistet den eller ikke, men når den kom så var jeg såååå sikker i min sak..den var stor og slimete:)husker ikke farge
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 min delte seg liksom opp... var som klumpete utflod men var litt mer gelé aktig kanskje!!! var i februar i fjor og hukommelsen min er ikke go!!!
sonnenschein Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Da slimproppen min gikk med førstemann var den mer hvitaktig med ølitt friskt blod. Tror ikke den skal være grønn..... Ta deg en tur til lege/jordmor hvis du ikke er i form!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 kom mer hvitaktig i stad.... var enda mer slimaktig.... kankje var bare det ytterste laget grønt... blir jeg mer uvell skal jeg ringe til jordmor, men ville helst slippe nå i kveld, er alene med guttungen, så kan ikke reise noen plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå