Gå til innhold

den berømte slimproppen.... (samme som 3.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

grønn og som snørr eller er det noe annet...?

har sliti siden fredag med søvn... ryggen og magen er vonde... som om jeg skulle hatt mensen... bare enda værre....

får ikke sove så mye... ubehagelig uansett hva jeg gjør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at den skal være lys rosa eller noe sånt.

Men jeg har aldri sett snurten av noe slimpropp hos meg.

Jeg har født 3 ganger :-)

Skrevet

når slimproppen kommer så er du ikke i tvil!!!!!!!:) det går ikke an å ta feil....det var det jeg husker når slimproppen kom..jeg var og veldig usikker på om jeg hadde mistet den eller ikke, men når den kom så var jeg såååå sikker i min sak..den var stor og slimete:)husker ikke farge

Skrevet

min delte seg liksom opp... var som klumpete utflod men var litt mer gelé aktig kanskje!!! var i februar i fjor og hukommelsen min er ikke go!!! :P

Skrevet

Da slimproppen min gikk med førstemann var den mer hvitaktig med ølitt friskt blod. Tror ikke den skal være grønn.....

Ta deg en tur til lege/jordmor hvis du ikke er i form!

Skrevet

kom mer hvitaktig i stad.... var enda mer slimaktig....

kankje var bare det ytterste laget grønt... blir jeg mer uvell skal jeg ringe til jordmor, men ville helst slippe nå i kveld, er alene med guttungen, så kan ikke reise noen plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...