It's all about me Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg vet det men aner ikke hvordan det skrives. Endelig noe jeg kan takk det å ha sett timesvis med Spongbob for, he he.
It's all about me Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 He he, tviler på at det skrives med æ på engelsk, men der har du grunnen til at jeg ikke våget prøve meg på stavingen. Men du er tøff du NewMom )
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Hehe, er jo håpløst å vite hvordan det skrives, for uttalen stemmer veldig ofte ikke overens med hvordan det skrives. Men du skjønte jo hva jeg mente da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå